Site icon הנהלת חשבונות

באילו מקרים כדאי ליצור ארנק עם תמונה?

קרדיט תמונה: pixabay

אנחנו חיים בעידן שמעניק לנו חופש בחירה נרחב הרבה יותר מבכל נקודת זמן בעבר. העובדה שיש לנו שפע אפשרויות באה לידי ביטוי בכל תחומי החיים כמעט, ודוגמה טובה לכך היא הארנק. לכאורה פריט פשוט, בסיסי מאוד ואפילו משעמם – אבל כיום ניתן לשדרג אותו באופן משמעותי בזכות האופציה של חריטת תמונה עליו. בכתבה זו תמצאו מידע מפורט אודות יצירת ארנק עם תמונה, המקרים שבהם כדאי לממש את האופציה, למה חשוב לשים לב ועוד.

 

מתנה משמחת

ארנק עם תמונה הוא מתנה מוצלחת במיוחד לקרוב משפחה – למשל לאבא, לאח צעיר או לסבתא. התמונה שתיחרט על הארנק תהיה ברוב המקרים העתק של צילום משפחתי. לסבתא למשל אפשר להעניק ליום ההולדת ארנק ועליו תמונה של הנכדים (ולא כדי לרמוז שהם מצפים לדמי כיס…). אפשר גם להפוך את המתנה לעוד יותר מושקעת ולשים בארנק שטר כזה או אחר, או כרטיס גיפט קארד שאפשר לנצל ברשתות רבות. מצב נוסף שבו ארנק עם חריטה של תמונה ו/או טקסט עשוי להוות מתנה מעולה הוא כשרוצים להיפרד בדרך נעימה ממפקד שמשתחרר מהצבא ולהכיר לו תודה על התרומה, גם למדינה וגם לחיילים ששירתו תחת פיקודו.

מחוות אהבה

ארנק עם תמונה הוא גם מחווה זוגית שובת לב. אם בעבר היינו מסתפקים בתמונת פספורט קטנה של בן/בת הזוג בתוך הארנק, היום כאמור האפשרויות רבות יותר וניתן לחרוט תמונה מתאימה גם על הארנק עצמו. ארנקים עם תמונה יכולים להתאים כשמחפשים מתנה לט"ו באב או לגרסה הלועזית שלו, ולנטיינ'ז דיי, ליום הנישואין (או ההיכרות כשמדובר על זוג שעדיין לא עמד מתחת לחופה) וגם "סתם" כשרוצים להביע קרבה, אהבה ומחויבות. במקרה כזה אפשר לרכוש צמד ארנקים תואם עם תמונה זוגית מחמיאה ורצוי גם אייקון של לב או לבבות.

על מה חשוב להקפיד כשיוצרים ארנק עם תמונה?

כדי להפיק מקסימום תועלת מכל ארנק עם תמונה כדאי קודם כל לבחור נכון את הארנק עצמו. הפרמטרים הרלוונטיים הם המידות שלו והצבע. מומלץ לא להתפתות לארנקים גדולים מאוד, גם אם לכאורה ניתן להדפיס עליהם תמונות בולטות יותר, מפני שהתוצאה תהיה קושי להשתמש בפריט – שלא ייכנס לכיס וגם בתיק יתפוס מקום רב מדי. מצד שני חשוב להיזהר מארנקים קטנים מדי, גם מפני שהמקום שיוקדש לתמונה יהיה מצומצם וגם בגלל שהם עלולים שלא להכיל את כל מה שצריך (ובפרט את הכרטיסים הרבים שיש לכל אחד ואחת בימינו).

מבחינת הצבע האפשרויות הרווחות הן חום בגוונים שונים, שחור יוקרתי, קרם, בז' ואפור, ויש גם אפשרויות מקוריות יותר כמו אדום או כחול. דגש נוסף הוא איכות החריטה של הצילום, ולכן מומלץ להגיע לחנות עם ניסיון רב ביצירת מתנה לגבר בעיצוב אישי (וגם, כמובן, מתנות לנשים בעיצוב אישי).

Exit mobile version