Site icon הנהלת חשבונות

איפה מוצאים את הכתובת לעסק?

קרדיט תמונה: freepik

צריכים למצוא את הכתובת ומספר הטלפון של העסק ממנו אתם רוצים לקבל שירות או אליו אתם רוצים להתלונן בגין שירות לקוי? רוצים למצוא את מספרי הטלפון של כל סניפי הרשתות השכיחות? מעכשיו כבר לא צריך להתבלבל – דרך האתר שירות בקליק תמצאו את כל המידע שאתם צריכים! באתר תוכלו למצוא מגוון גדול של מספרי טלפון של עסקים, גופים ממשלתיים, עמותות, ארגונים ובעלי עסקים. אפשר לזרוק לפח את ספר הטלפונים של העסקים הישן שלכם ולהצמיד את האתר שירות בקליק לרשימת האתרים המועדפים!

 

למה נועד האתר?

האתר נועד לתת שירות בחינם לכל מי שמבקש למצוא מספר טלפון, כתובת, מספר בית עסק ועוד פרטי מידע חשובים נוספים אודות גופים פרטיים, עסקיים, ארגוניים וממשלתיים. לא תצטרכו לשלם אודות התשלום – השירות הינו חינם לכל מבקר וגולש שמבקר באתר. צריכים לדלות מידע אודות גני ילדים ובתי ספר על מנת לרשום את הילדים שלכם שנה הבאה? צריכים דחוף את הטלפון של שירות לקוחות הום סנטר? כאן זו הכתובת לכל השאלות שלכם!

 

מידע רלוונטי בנוגע למפלגות וארגונים

לא רק מספרי טלפון – לפעמים אתם חייבים לקבל כמה פרטי מידע שכיחים שאנשים רבים כמוכם כבר שאלו וקבלו את אותה התשובה בנוגע לארגון מסוים. אם למשל אתם חייבים לדעת משהו לגבי מפלגה או עמותה כלשהי, באתר שירות בקליק תמצאו את המידע הזה תחת הקטגוריה של מאגרי מידע שימושיים. לכל מפלגה יש את המצע שלה, אנשים חשובים ועוד כל מני פרטים חשובים שיכולים לסייע לכם לבחור בה או שלא לבחור בה.

 

מידע בנוגע לעמותות

רוצים לדעת מה כל עמותה עושה? אילו עמותות בכלל קיימות בישראל ומה הם פועלם? באתר אפשר למצוא מאגר גדול של עמותות וארגונים ללא מטרות רווח הפועלים במגוון רחב של תחומים – רווחה, חינוך ועוד. אם אתם שוקלים לתרום לעמותה כלשהי ולבדוק פרטים חשובים אודותיה, לאן הכסף בדיוק הולך וכיצד ליצור קשר, באתר אפשר למצוא את כל זה בקלות וביעילות.

 

שירות לקוחות בקליק אחד

אנחנו חברה צרכנית, קרי, צורכים המון מוצרים ושירותים. קרוב לוודאי שלא אחת נרצה לשאול שאלות או להעיר הערות בנוגע למוצר או שירות מסוים שקבלנו או אנו מעוניינים לקבל. נרצה לפעמים לקבל שירות לקוחות הום סנטר או מחברת הסלולר אליה אנו מנויים, ולברר אודות מסלול מסוים שאנחנו מעוניינים לעבור אליו או לשאול בנוגע למוצר המוצע שם. את כל זה אפשר לעשות תחת קטגוריה של שירות לקוחות. התחומים הם רבים ומגוונים מאוד, וניתן לומר בוודאות שתמצאו את הסניף הספציפי שאתם מחפשים.

זה הזמן לקצר את התהליכים של חיפוש סניפים ובתי עסק, ולעשות את הכל בקליק – שירות לקוחות או מוסדות ממשלתיים, החיפוש אחר הכתובת המדויקת והעדכנית שלהם נמצאת כאן!

 

 

Exit mobile version