Site icon הנהלת חשבונות

עובד מדינה ולא סוגר את החודש? קבל הלוואה עד 100,000 ש״ח

קרדיט תמונה: Depositphotos

להיות עובד מדינה זה לא תמיד קל. העבודה משמעותית והמשכורת סדירה, אך לעיתים ההוצאות גוברות על ההכנסות ולא תמיד קל להתקיים כלכלית. רופאים, עובדים סוציאליים, נהגי אוטובוס, פקידים ממשלתיים ועוד רבים מעובדי השירות הציבורי נזקקים להלוואה בשלב כזה או אחר. עם זאת, מעצם היותם חלק מהמערכת הכלכלית המייצבת את המדינה, ניתנות לעובדי מדינה זכויות מיוחדות והטבות בתחומים שונים – ואף בתחום ההלוואות: תנאי ההלוואה שלהם נוחים ומשתלמים יותר מעובדים אחרים. וזאת, בין אם ההלוואה בנקאית ובין אם מדובר בהלוואה חוץ בנקאית.

 

אפשר לחסוך – כשיש על מי לסמוך

כשזה מגיע להלוואות, עובדי מדינה נחשבים אמינים ויציבים יותר מעובדים אחרים. ניתן לסמוך על יכולתם הכלכלית להשיב את ההלוואה, משום שהם בוודאות יקבלו משכורת באופן סדיר. מסיבה זו, יתאפשרו להם הלוואות של סכומים גבוהים יותר, ושיעורי ריבית נמוכים יותר. כיום עובדי מדינה יכולים לקבל הלוואות עד 100,000 שקלים (במקרים חריגים אף יותר), וכמו כן מוענקות להם תקופות החזר רחבות במיוחד, המגיעות עד 80 חודשים ויותר.
אילו הלוואות מוצעות לעובדי מדינה?

●     הלוואות דרך תלוש משכורת

●     הלוואות מפיקדון המעסיק

●     הלוואת רכב
עובדי מדינה זכאים לקבל הלוואה למימון הרכב דרך חברות אשראי חיצוניות, או דרך הבנק, במידה והם לקוחות בנק יהב או דיסקונט.

●     הלוואת חגים

 

לבד – לא טוב

רבים מעובדי המדינה לא מודעים לסך ההטבות לו הם זכאים, ועלולים מבלי משים לקחת הלוואות לא משתלמות ולבזבז כסף יקר. עולם הפיננסים עלול להיות סבוך ומורכב, לכן, לפני שמגישים בקשה להלוואה כזו או אחרת – מומלץ להתייעץ עם מומחים פיננסים. אנשים שמבינים בתחום יוכלו לפרוס את האפשרויות העומדות בפניכם, ויסייעו לכם לקבל את ההחלטה המשתלמת ביותר עבורכם. לדוגמא, ניתן לפנות לחברת דיגיטל פיננסים, חברה בעלת מוניטין רב שנים, שעתידה לתת הלוואה משתלמת.

 

ובקיצור

כעובדי מדינה אתם זכאים להרבה יותר הטבות מכל עובד אחר במשק. וודאו שאתם מכירים את הזכויות שלכם, והתייעצו לגבי הלוואות פיננסיות עם מביני דבר. קיימות אפשרויות רבות להלוואה, אל תתפשרו ומצאו את המסלול האפקטיבי ביותר עבורכם.

Exit mobile version