Site icon הנהלת חשבונות

מהו טווח המחירים של הנהלת חשבונות בישראל

קרדיט תמונה: freepik

כל עסק כיום זקוק לשירות הנהלת חשבונות, בין אם מדובר על עסקים קטנים המצויים בתחילת דרכם ובין אם מדובר על עסקים גדולים. מעבר לניהול ספרים, תקבולים ותשלומים, הנהלת חשבונות רלוונטית גם בניהול ספרי העסק, דיווח לרשויות המס והמדינה, הכנת משכורות, סיוע בקבלת נתונים עסקיים, הכנת דוחות וכדומה. על אף שכיום ניתן למצוא הנהלת חשבונות באינטרנט, לא כל בעל עסק ירצה לבחור בה. אמנם הנהלת חשבונות אונליין יכולה להיות זולה יותר לעסק, אך לעיתים יש צורך בהתנהלות מורכבת יותר מכפי שהנהלת החשבונות המדוברת יכולה להציע. אם אתם תוהים מהו מחירון הנהלת חשבונות, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

שירותי הנהלת חשבונות – מה הם כוללים?

כאשר מדובר על שירותי הנהלת חשבונות, בין אם מדובר על הנהלת חשבונות באינטרנט ובין אם מדובר על הנהלת חשבונות המתנהלת בצורה המסורתית יותר, הרי שיש לה תפקידים שונים וכלים שמטרתם היא לסייע לכל עסק. הנהלת חשבונות טובה צריכה לבצע רישום קפדני של כל תשלומי העסק לרבות כלל התקבולים, כאשר יש לוודא שלכל צד יש חשבונית מס, התעסקות עם מע"מ, ניהול הספרים בצורה מדויקת לרבות הון עצמי, נכסים, התחייבויות ועוד, יצירת סדר בגלל המסמכים הפיננסיים אשר קשורים לעסק, הפקת דוחות לרבות תזרים מזומנים, תזוזות בהון העצמי, דוח רווח והפסד, הפקת תלושי משכורת, תשלום לספקים ועוד.

 

כיצד בוחרים הנהלת חשבונות לעסק?

בין אם אתם מעוניינים לבחור הנהלת חשבונות באינטרנט ובין אם לא, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הנהלת החשבונות לסוג העסק שלכם. כל סוג עסק דורש הנהלת חשבונות אחרת. עוסק פטור אינו דורש את מה שדורשת חברה בע"מ או עוסק מורשה. יש צורך להתאים את הנהלת החשבונות להגדרת העסק, לאופי ההתאגדות שלו, לדרישות המע"מ שלו ועוד. שירותי הנהלת חשבונות חייבים להציע לכל עסק סל שירותים שונה.

ישנם שני סוגים עיקריים של הנהלת חשבונות כאשר סוג אחד מיועד עבור עסקים מורשים והוא מוגדר כהנהלת חשבונות כפולה וסוג שני של הנהלת חשבונות מוגדר כחד צידי והוא מתאים יותר לעסקים קטנים. מחירון הנהלת חשבונות לרוב יהיה בהתאם לסוג העסק ולצרכים שלו וכן בהתאם לסוג הנהלת החשבונות הנבחרת.

לא מעט בעלי עסק תוהים מתי כדאי להם לבחור שירות הנהלת חשבונות אונליין. חשוב לדעת כי כל עסק יכול לבחור האם הוא מעדיף להתנהל באופן מקוון או אם הוא מעדיף לגשת באופן עצמאי אל משרד הנהלת חשבונות. לכל אופציה יש את היתרונות והחסרונות שלה. לרוב כאשר מדובר על עסק קטן, הנהלת חשבונות אונליין בהחלט תספיק לו.

 

כמה עולה הנהלת חשבונות?

מחירון הנהלת חשבונות ישתנה בהתאם לשירותים השונים:

מחיר עריכת דוח אישי יהיה בין 1000 ל3200 ₪

הנהלת חשבונות חלקית לעוסק מורשה תנוע בין 300 ל600 ₪

הנהלת חשבונות מלאה לעוסק מורשה תנוע בין 500 ל1500 ₪

הנהלת חשבונות לחברה קטנה עד מחזור של חצי מיליון ₪ בשנה תעלה בין 1000 ל2200 ₪

הנהלת חשבונות לחברה בינונית תעלה בין 1300 ל3200 ₪

מחירון הנהלת חשבונות לא פעם ישתנה בהתאם לגודל העסק וצרכיו וכן בהתאם למשרד אותו תבחרו.

 

 

 

Exit mobile version