Site icon הנהלת חשבונות

לימודי תעודה: פרקטיקה ומקצוע איכותי

קרדיט תמונה: freepik

חיפוש אחר תחום לימודים יכול להיות מאוד מבלבל. רוב האנשים מעוניינים ללמוד על מנת ליצור לעצמם תעסוקה שתהפוך לקריירה ופרנסה בעתיד, עם זאת, לא כל מקצוע שלומדים הוא פרקטי באופן ברור.  

סטודנטים רבים לומדים לתואר ראשון, לפעמים גם שני, יוצאים לשוק העבודה ומבינים כי אין להם תעסוקה בחוץ, מהסיבה שלמדו את התחום באופן עיוני, אך ללא פרקטיקה המאפשרת יצירת קריירה. סטודנטים אלו לרוב פונים ללימודי תעודה כהסבה או לימודי המשך. במאמר הבא נסביר על מספר מקצועות איכותיים שניתן ללמוד בלימודי תעודה והם מהווים נקודת פתיחה מצוינת לקריירה שניתן לפתח באופן מיידי ובטווח הארוך.

עיצוב גרפי ועיצוב ממשקים

אחד המקצועות היותר מבוקשים כיום הוא עיצוב גרפי ועיצוב ממשקים הכוללים עיצוב אתרים ואפליקציות. למה הוא כל כך מבוקש? ממספר סיבות:

1. מדובר במקצוע שהוא חלק מהעולם הדיגיטלי וכידוע, מדובר בענף שרק הולך ומתעצם כיום.

2. מדובר במקצוע שיש בו היצע רחב מאוד ולמעשה, כל עסק או חברה, זקוקים כיום למעצבים גרפיים על מנת לעצב עבורם אתר אינטרנט ולעצב את המיתוג שלהם והמוצרים שלהם.

3. מדובר במקצוע שניתן לבצע כשכיר או עצמאי ותקרת השכר גבוהה מאוד בשני המקרים.

4. זהו מקצוע עם המון נישות והוא אף פעם לא משעמם.

מי שעיצוב גרפי מעניין אותו, חשוב שידע שניתן ללמוד את התחום כחלק מתוך קורסים במימון המדינה וניתן לקבל סבסוד של עד 90 אחוזים מעלות הקורס.

לימודי תקשורת חזותית

מקצוע נוסף ששייך לעולמות העיצוב הגרפי וגם הוא מבוקש מאוד, נקרא: "עיצוב גרפי ותקשורת חזותית". זהו קורס שמכשיר אתכם לעבוד בתעשיית העיצוב והגרפיקה באמצעות תוכנות הגרפיקה המתקדמות ביותר בשילוב עם התמחות בפרינט.

מי שילמד את המקצוע הזה, יוכל להשתלב במשרדי פרסום, חברות הייטק ובתי דפוס. זהו תחום שיש בו המון עבודה כל הזמן וסטודנטים שמסיימים את הקורס, יכולים להשתלב במקומות רבים באופן מיידי.

כרטיס כניסה לעולם ההייטק

אחד היתרונות של מקצועות העיצוב הגרפי כיום, זו האפשרות להתנסות בהם, לקבל ניסיון ולהתברג בתעשיית ההייטק.

כל קורס של עיצוב גרפי בסיסי, יאפשר לכם לאחר מכן להתמחות בקורסים מתקדמים כמו חווית משתמש UX-UI ולהשתלב כמעצבים שמייצרים במוצרים השונים, לרבות תוכנות, חווית משתמש ידידותית יותר.

מעבר לכך שהתחום מאוד מעניין ויצירתי, הוא גם מאפשר שכר של אנשי הייטק, אשר מוכר כשכר גבוה מעל הממוצע בשוק.

לסיכום, אם אתם מחפשים תחומי לימודים פרקטיים ומעניינים, כדאי לכם לשקול את עולמות העיצוב. כמו כן, כדאי לדעת שניתן ללמוד קורסים אלו תוך זמן יחסית קצר של מספר חודשים ולהתחיל לעבוד בתחום. מעבר לכך, חשוב לבדוק האם קורסים אלו הם חלק מקורסים במימון של המדינה, על מנת לחסוך בעלויות הלימודים.

Exit mobile version