Site icon הנהלת חשבונות

איך לבחור משרד רואה חשבון

הנהלת חשבונות

קרדיט תמונה: freepik

רואה חשבון הוא איש מקצוע מוסמך ומיומן אשר מספק שירותים חשובים מאוד לכל עסק, בין אם הוא קטן, בינוני או גדול. רואה החשבון אחראי על הפקת דוחות כספיים, על בדיקת נתונים אשר משקפים את המצב הפיננסי של העסק, על הגשת דוחות רלוונטיים לרשויות המס ועל סיוע לבעל העסק בניהול פיננסי תקין. כמו כן, הוא מייצג את הנישום בפני רשויות המס לרבות ביטוח לאומי וכן הוא מייעץ ועוזר לבעל העסק לקבל החלטות שקולות ואחראיות ואף מעניק לו ייעוץ מס. כאשר מדובר על רואה חשבון לעסקים, אין ספק שכל עסק חייב לבחור משרד רואה חשבון מומחה שיבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר עבור העסק.

 

כיצד בוחרים משרד רואה חשבון?

מספר פרמטרים שיש לשים עליהם דגש בבחירת משרד רואה חשבון:

ראשית כל, יש לברר מה ההתמחות של רואה החשבון. כלומר, האם רואה החשבון עוסק בעיקר מול עוסקים קטנים או שמא הוא עובד עם חברות בע"מ, תאגידים, עסקים גדולים ועוד. אין ספק שחשוב מאוד לבחור ברואה חשבון שמתמחה בתחום סוג העסק הספציפי שלכם. בחירה ברואה חשבון שמבצע את עבודתו בעיקר מול עוסקים פטורים לא תמיד תתאים לעוסקים מורשים.

שנית, כדאי מאוד לבדוק האם לרואה החשבון יש קשרים עם רשויות המס השונות. רואה חשבון שיש לו קשרים עם רשויות המס, שהוא מוכר ברשויות הללו וידוע בתור רואה חשבון שאפשר לסמוך עליו, הוא ללא ספק נכס לעסק שכן, ברשויות המס סומכים על רואה החשבון המדובר ויודעים כי עם העבודה שלו אין בעיות. כמו כן, לא פעם הקשרים האישיים עם הרשויות יכולים לקצר תהליכים לבעל העסק הנוגעים לענייני מס ועוד.

כמו כן, חשוב מאוד לבדוק מהו הניסיון של רואה החשבון. המטרה היא לבחור ברואה חשבון שאיננו מתחיל בתחום, אלא ברואה חשבון שיש לו ותק וניסיון בתחום זה אשר מבטיח כי כלל השירותים שהוא מציע הם ברמה הגבוהה ביותר, שלא תהיה שום טעות בהתנהלות שלו או בעבודה שלו ושכלל העבודה שלו תתבצע בצורה מדויקת ואיכותית. ניסיון לרואה חשבון הוא בהחלט לא פרמטר שכדרי להתפשר עליו.

משרדי רואי חשבון מובילים

אם אתם מחפשים משרדי רואי חשבון מובילים בתחומם, הנה כמה משרדים שבהחלט כדאי לכם לבחור בהם:

משרד רואי חשבון מומחה זיו, שיפר ושות'-  מדובר על משרד אשר פועל בתחום מעל 25 שנה ומעסיק 60 עובדים בשלושה סניפים שהם: תל אביב, חיפה וטבריה. המשרד מעמיד לשירותו של כל לקוח טיפןל אישי וישיר של רואה חשבון בכיר, הוא מציע יחס אישי לכל לקוח ללא תלות כלשהי בהיקף העסקים שלו, תכנוני מס יצירתיים, ייעוץ פנסיוני, גיוס אשראי ועוד.

משרד רואה חשבון רוזנבלום הולצמן, רו"ח- מדובר על משרד ותיק אשר נוסד בשנת 1981 וממוקם בין המשרדים המקצועיים והבולטים ביותר בישראל. המשרד הוא משרד רואי חשבון הממוקם בתל אביב ועוסק במגוון תחומים. הוא מונה שבעה שותפים והם מפעילים צוותי עבודה שבהם ניתן למצוא מאות עובדים מקצועיים.

משרד  ירדני, גלפנד, אברמן ושות'- מדובר על משרד רואה חשבון המכיל את רואי החשבון המובילים ביותר בתחומם ומציע שירות לכלל העסקים. למשרד ניסיון רחב היקף.

משרד נוסף שכדאי להכיר הוא משרד עזרא כדורי ושות' – מדובר על משרד הקיים מעל 50 שנים ומדורג בין 30 המשרדים המובילים ביותר בישראל. המשרד מציע שרותי ראיית חשבון וביקורת וכן ייעוץ עסקי, ייעוץ מס ועוד.

עוד משרד רואה חשבון מומחה הוא  עמוס כץ ושות' – רואי חשבון מדובר על משרד מנוסה ומקצועי בתחום אשר מציע מגוון שירותים שונים הנוגעים לראיית חשבון ומיסוי.

 

 

Exit mobile version